Fjällräven Kånken Ryggsäckar och väskor från FjallravenKanken.se
Varukorg - 0,00 kr

Du har inga produkter i din varukorg.

Return to Previous Page

Fjallraven Kanken Laptop 15 purple

Fjallraven Kanken Laptop 15 purple

Bli först med att recensera denna produkt

Ordinarie pris 980,00 kr

Special Price 630,00 kr

Product code: 938

Tillgängligt: I lager

Quick Overview:

Fjällräven Kånken Ryggsäck Laptop 15 purple
 

Ordinarie pris 980,00 kr

Special Price 630,00 kr

Detaljer

Den klassiska Kånken blir din datorväska. Den minsta storleken rymmer en 15” bärbar dator och tillbehör som strömkabel, mus, CD-skivor med mera. Den vadderade fickan skyddar datorn mot stötar. Dragkedja öppnar hela huvudfacket. 2 öppna sidofickor och 1 frontficka. Urtagbart sittunderlag mot ryggen. Vadderade axelremmar och ett bärhandtag i toppen. Reflex i logon. Slitstarkt tyg i materialet Vinylon F.

Bredd: 28 cm
Djup: 16 cm
Dragkedja: Nylon
Höjd: 40 cm
Max. Laptop storlek: 3 x 36 x 24,5 cm
System: Fixed
Tyger: Vinylon F®
Webbing: Polypropylen
Vikt: 460 g
Volym: Cirka 16 liter

Skriv din egen recension

Du recenserar: Fjallraven Kanken Laptop 15 purple

Vilket betyg ger du denna produkt? *

  Your rate 1 stjärna 2 stjärnor 3 stjärnor 4 stjärnor 5 stjärnor
Price
Value
Quality

Produktetiketter

Använd mellanslag för att separera etiketter. Använd apostrofer (') för fraser.

Fjällräven – Historia

Idag är Fjällräven ett världsberömt företag som står bakom smarta lösningar för ett aktivt friluftsliv. För många svenskar så är dock detta företag för alltid associerat med ryggsäckar som Kånken och så Grönlandsjackan förstås. Det här är svensk kvalitet när den är som bäst och Fjällräven har hängt med och utvecklat sina produkter sedan Åke Nordin 1960 startade företaget i Örnsköldsvik. Idag kan du få viktiga saker som tält, friluftskläder, sovsäckar och ryggsäckar från detta företag, och man har sett till att använda sig av de allra bästa materialen och ny teknik som ger ergonomiska lösningar.

Produkterna

Det är välkänt att Fjällrävens produkter används tills de är så slitna att de inte längre går att känna igen. Det här inträffar vanligtvis efter ett årtionde eller två beroende på hur ofta man använder sig av kläderna och utrustningen med den lilla rävloggan som de flesta genast känner igen. Fjällrävens utveckling av nya produkter och material baseras på verklighet och vad man faktiskt behöver då man är ute i skog och mark, detta oavsett om himlen är blå, det regnar, haglar eller snöar. I och med att man erbjuder en så fin hållbarhet så kan man verkligen tala om generationsprodukter som alla i familjen vill använda.